МЕБЕЛЬ, ПО КОТОРОЙ ВАС УЗНАЮТ   
    

 

ДЛЯ БРЕНДОВЫХ ОТДЕЛОВ И БУТИКОВ

    Нас советуют друзьям
Переводчик

Головна » 2016 » Январь » 13 » Магазин на заправке
13:30
Магазин на заправке

Магазин при АЗС: Організуй та заробляй!


Магазин при АЗС вже давно не розглядається як конкурентна перевага, сьогодні це стандарт, стандарт нормального комплексу та нормального підходу власників до обслуговування водіїв. Тим більше, що за досвідом економічно розвинутих країн, супутні товари та послуги можуть приносити до 60% у загальному обсязі прибутковості об'єкта. Але, як і все в цьому світі, нічого не буває просто так, і ефективність супутніх послуг дуже сильно залежить від вкладеної праці і правильної організації.

 

магазин при азс

 

Про те, як правильно розпоряджатися простором свого мінімаркету при АЗС розповідає  Микола Жичук, директор по маркетингу .

 

Запитання: На сторінках нашого журналу не раз піднімалося питання організації простору магазину при АЗС та підвищення за рахунок цього доходу від продажу супутніх товарів. Яких правил повинен дотримуватися власник АЗС, організовуючи простір свого рітейлу?

 

Микола Жичук: Правила організації роздрібної торгівлі супутніми товарами в магазині на АЗС схожі з правилами в магазинах «біля дому» та інших традиційних рітейл-каналів. Відповідно, для ефективної роботи важливі управління асортиментом, дотримання правил мерчендайзингу, обмежена товарна матриця, правильна викладка і відповідний рівень сервісу.

 

Запитання: Напевно існує якась концепція організації магазину при АЗС, поділіться нею, будь ласка.

 

Микола Жичук: В основі рішень, які пропонує компанія «Модерн-Експо», лежить комплексний підхід, але одним з головних пунктів в успішному функціонуванні магазину на АЗС є «правильне» торгове обладнання. Як відзначають маркетологи «Модерн-Експо», всі покупки на автозаправній станції імпульсивні. Автомобіліст, а це основний клієнт, який не бажає довго ходити по магазину і вибирати, він поспішає, і йому необхідно допомогти швидко зорієнтуватися в торговому залі. Саме тому все торговельне обладнання в залі забезпечує максимальну оглядовість всіх товарів. Для цього острівні стелажі (знаходяться посередині залу) виготовляються не вище 1,2-1,4 м., розставлене  уздовж стін обладнання може мати стандартну висоту до 2,2 м. Бажано позначати вивісками групи товарів.

Запитання: Якими технічними особливостями повинен володіти магазин, щоб стати придатним для впровадження концепцій успішного розвитку?

 

Микола Жичук: Рішення щодо поліпшення магазину на АЗС - це спеціально підібрані під клієнта стелажні системи, розрахунково-касові модулі, холодильні пристінні вітрини, кава-модулі і багато іншого. Зазвичай всі технічні характеристики обладнання описуються в спеціальному документі ще до запуску магазину в роботу, у так званій «секшн-бук». Завдання цього документа - дотримання стандартів у всіх магазинах мережі та підтримка бренду компанії в інтер'єрі торгового залу. У магазині на АЗС «секшн-бук» є керівництвом по обладнанню торгового залу, незалежно від того, хто буде постачати обладнання.

 

магазин при азс

 

Запитання: Сьогодні, крім магазину, на АЗС все частіше зустрічаються і кафе, і місця, де клієнт може просто випити кави, що Ви скажете з приводу організації такого простору?

 

Микола Жичук: Так, безумовно, кафе при АЗС, так само як і рітейл, є одним зі способів приносити великі доходи. Відвідування кафе зазвичай не є основною метою гостя, але, побачивши столики для відвідувачів, і, відчувши запах кави або свіжої випічки, він може повернутися в автомобіль, залишити його на парковці і перекусити. А тут вже важлива якість і швидкість обслуговування. Якість забезпечує персонал, а от зі швидкістю може допомогти технологічне обладнання в кафетерії. Так, наприклад, хороша кавова машина або мікрохвильова піч підвищеної потужності швидше впораються із завданням.

 

Спектр використовуваного в кафетерії обладнання невеликий. Це продиктовано невеликими площами для кухні та й тримати на станції професійних кухарів немає ніякого резону. Хоча тут все може залежати від концепції конкретної станції та її місця розташування - в місті місця багато не займеш, зате на заміських трасах ефективні об'єкти загальною площею до 400 м2.

 

Холодильне обладнання для АЗС - шафи для напоїв, морозильні камери для морозива. Більш серйозно - холодильні камери зі скляними фронтальними дверима і гравітаційними полками - дуже зручно саме в умовах АЗС: по-перше, товар розподіляється за принципом «перший прийшов, перший пішов», що дозволяє скоротити кількість простроченого товару, по-друге, заповнювати такі камери продуктами набагато простіше і для цього потрібно менше часу, що теж важливо на АЗС.

 

Слід зазначити ще складські приміщення. Невеликого обсягу, розділені по групах товару, вони оснащуються, наприклад, полегшеними стелажами - СРП, або більш потужними СПГ. Для персоналу, що обслуговує станцію - металеві шафи з замками. Меблі для адміністрації.

 

Запитання: Скажіть, будь ласка, що, на вашу думку, є головним або навіть центральним об'єктом в організації простору магазину при АЗС?

 

Микола Жичук: Звичайно, центральною частиною всієї автозаправної станції є стійка операторів - саме до неї підходить автомобіліст, поспішаючи заплатити за бензин і покупки. Оригінальна стійка, можливо, з використанням стільниці зі штучного каменю, що підвищує її зносостійкість, доповнює оригінальний стиль. Устаткування також можна підібрати до загального оформлення станції, наприклад, за колірною гамою.

 

Запитання: Цікаво, скільки сьогодні коштує «правильно» організувати свій магазин при АЗС, щоб він приносив більше прибутку?

Микола Жичук: Вартість обладнання магазину на АЗС залежить від площі торгового залу і товарного асортименту. Відповідно, чим більше магазин - тим дорожче обійдеться його комплектація. Також стелажі, наприклад, для молочної групи товарів або рішення для хліба та випічки коштують дорожче, ніж стандартні стелажні системи. В середньому вартість обладнання одного магазину на АЗС без спеціальних індивідуальних розробок зі стандартною асортиментної матрицею площею 100 м2 - 3 тис. дол. Якщо кожен виріб по торговому обладнанню розроблено в індивідуальному порядку - ціна може збільшитися в рази.

 

магазин на заправке

 

Запорукою успішного функціонування магазину на АЗС є і «правильне» торгове обладнання. Те, що сьогодні пропонує Modern-Expo Group - гнучкість виробничих технологій, індивідуальний підхід до клієнта, дозволили максимально точно втілити побажання замовників, тим самим естетично і функціонально обладнати торгові зали при АЗС. 

Підсумок: магазин на АЗС - перспективний формат, який вигідно розвивати разом з додатковими сервісами та продажем ПММ.

(via)

Переглядів: 893 | Додав: uspih | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Поиск
Календарь
«  Январь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Поделиться
Подписка
Новинки и акции
Ваш e-mail: *
Ваше имя: *
Мы Вконтакте
QR код

Брендированное оборудование.  Брендированные стеллажи  © 2010 
Все права защищены. Компания "Корал" 
Разработка сайта Landingstudio

Мы в Гугле